Kancelář tajemníka

Martin Ronovský

Ing. Martin Ronovský, DiS.

tajemník

tel: 739 174 689
e-mail:
odbor: Vedení města

Petra Kasalová

Bc. Petra Kasalová

pracovnice podatelny

tel: 327 300 200
e-mail:
odbor: Kancelář tajemníka

Pavel Kasal

Pavel Kasal

správce budov a vozového parku

tel: 722 962 587
e-mail:
odbor: Kancelář tajemníka

Martina Milá

Bc. Martina Milá

kontrolní pracovnice, pověřenec pro ochranu osobních údajů

tel: 602 378 777
e-mail:
odbor: Kancelář tajemníka

Aranka Pelikánová

JUDr. Aranka Pelikánová

právnička

tel: 327 300 231
e-mail:
odbor: Kancelář tajemníka

Hana Čermáková

Hana Čermáková

mzdová účtárna

tel: 327 300 212
e-mail:
odbor: Kancelář tajemníka

Vladimíra Lehetová

Bc. Vladimíra Lehetová

pracovnice podatelny

tel: 327 300 200
e-mail:
odbor: Kancelář tajemníka

Monika Hromasová

Ing. Monika Hromasová

kontrolní činnost, archivní a spisová služba

tel: 725 082 003
e-mail:
odbor: Kancelář tajemníka

Helena Povolná

Helena Povolná

personalistka

tel: 327 300 231/602 132 945
e-mail:
odbor: Kancelář tajemníka

  • vede evidenci vyřizování žádostí o poskytnutí informací dle zákona č. 106/1999 Sb.
  • vede evidenci obecně závazných vyhlášek města
  • vyřizuje přestupky v agendě střetu zájmů veřejných funkcionářů
  • vymáhá pohledávky na úseku místních poplatků a nájemného
  • poskytuje právní servis zaměstnancům úřadu v případě složitějších právních úkonů a činností
  • poskytuje poradenství v oblasti ochrany osobních údajů (GDPR), ochrany oznamovatelů (whistleblowing)
  • vede kroniku města
  • vede kompletní personální agendu zaměstnanců města
  • vede kompletní mzdovou agendu zaměstnanců města
  • zabezpečuje chod podatelny
  • provádí kontrolní činnost, vč. metodické podpory pro organizace zřízené městem
  • poskytuje metodickou pomoc v oblasti archivace a skartace pro pracovníky města
  • v oblasti BOZP, PO spolupracuje s OZO (odborně způsobilou osobou), vč. zajišťování školení pracovníků, vedení aktuální dokumentace a dokumentů, kontrol
  • zajišťuje zpracování, aktualizaci a evidenci interní dokumentace města (směrnice, pokyny)
  • zajišťuje evidenci výborů a komisí města a s tím související agendu (seznamy členů, jejich mlčenlivosti, případně průkazy)
  • zajišťuje průkazy určitým pracovníkům města a vede s tím spojenou evidenci
  • zajišťuje správu vozového parku města
  • zajišťuje správu úklidu a nákup čisticích prostředků, stanovené práce související se správou budov
  • zajišťuje kancelářské potřeby pro pracovníky města

Kde nás najdete