Nové volby ZO 2025 (Adamov)

Kateřina Jetlebová

Kateřina Jetlebová, DiS.

pracovnice krizového řízení

tel: 604 779 797
e-mail:
odbor: Sekretariát a krizové řízení

Jan Dobřický

Jan Dobřický

správce IT a komunikačních technologií

tel: 327 300 226, 602 659 979
e-mail:
odbor: Odbor informačních a komunikačních technologií

Ministr vnitra podle § 58 odst. 4 zákona č. 491/2001 Sb., o volbách do zastupitelstev obcí a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vyhlašuje na den 14. června 2025 nové volby do Zastupitelstva obce Adamov.

 

VOLBY DO ZASTUPITELSTVA OBCE ADAMOV SE KONAJÍ:

– v sobotu 14. června 2025 od 7:00 do 22:00 hodin

 

O Z N Á M E N Í o potřebném počtu podpisů na peticích pro volby do Zastupitelstva obce Adamov

Název obce

Počet obyvatel obce 

Nezávislý kandidát Počet podpisů na petici

Sdružení nezávislých kandidátů Počet podpisů na petici

Adamov

135

7

10

 

JAK PODAT KANDIDÁTNÍ LISTINU

KDY se kandidátní listina podává?

Lhůta pro podání kandidátní listiny končí 66 dnů přede dnem voleb tedy, to je ve středu 09. dubna 2025, nejpozději do 16.00 hodin.

 

KDE se podává kandidátní listina?

Kandidátní listiny se podávají u registračního úřadu, kterým je Městský úřad Čáslav, 2. patro, kancelář č. 12.

 

JAK lze kandidátní listinu podat?

• Osobně doručit registračnímu úřadu

• nebo zaslat: a) poštou

                        b) elektronicky prostřednictvím datové schránky

▪ buď tak, že kandidátní listina bude připojena ve formě platného výstupu autorizované konverze z listinné podoby do podoby elektronické,

▪ nebo s uznávaným elektronickým podpisem osob, jejichž podpis se na kandidátní listině vyžaduje.

Obdobné způsoby doručení se vztahují i na požadované přílohy kandidátní listiny. Jak podat kandidátní listinu elektronicky naleznete ve stanovisku: Možnosti elektronického podání kandidátní listiny a jejích příloh.   https://mv.gov.cz/volby/clanek/moznosti-elektronickeho-podani-kandidatni-listiny-a-jejich-priloh.aspx