tel: 604 779 797
e-mail:
odbor: Sekretariát a krizové řízení
tel: 327 300 226, 602 659 979
e-mail:
odbor: Odbor informačních a komunikačních technologií
Ministr vnitra podle § 58 odst. 4 zákona č. 491/2001 Sb., o volbách do zastupitelstev obcí a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vyhlašuje na den 14. června 2025 nové volby do Zastupitelstva obce Adamov.
– v sobotu 14. června 2025 od 7:00 do 22:00 hodin
Název obce |
Nezávislý kandidát Počet podpisů na petici |
Sdružení nezávislých kandidátů Počet podpisů na petici |
|
Adamov |
135 |
7 |
10 |
KDY se kandidátní listina podává?
Lhůta pro podání kandidátní listiny končí 66 dnů přede dnem voleb tedy, to je ve středu 09. dubna 2025, nejpozději do 16.00 hodin.
KDE se podává kandidátní listina?
Kandidátní listiny se podávají u registračního úřadu, kterým je Městský úřad Čáslav, 2. patro, kancelář č. 12.
JAK lze kandidátní listinu podat?
• Osobně doručit registračnímu úřadu
• nebo zaslat: a) poštou
b) elektronicky prostřednictvím datové schránky
▪ buď tak, že kandidátní listina bude připojena ve formě platného výstupu autorizované konverze z listinné podoby do podoby elektronické,
▪ nebo s uznávaným elektronickým podpisem osob, jejichž podpis se na kandidátní listině vyžaduje.
Obdobné způsoby doručení se vztahují i na požadované přílohy kandidátní listiny. Jak podat kandidátní listinu elektronicky naleznete ve stanovisku: Možnosti elektronického podání kandidátní listiny a jejích příloh. https://mv.gov.cz/volby/clanek/moznosti-elektronickeho-podani-kandidatni-listiny-a-jejich-priloh.aspx